BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 12, 2009

LUAHAN IKHLAS DARI SANUBARIKU

Luahan hati ini,

tidak dapat hanya
diungkap dengan kata2..

sungguh sukar untuk dimengerti..


ssungguhnya..

hanya tuhan yang lbh
mengerti hati dan perasaan ini..

namun ku bersyukur
kepada setiap apew yg diutuskan kpd ku..

walaupun hidup ini adew naik turunnya..

ssh, sng..

namu harus ku tempuhi dgn tabah dan ikhlas..

aku msti kuat..


aku brbngga..

aku dilahirkan sbg
seorg ISLAM..

di kalangan ibu
bapa..

keluarga yg slg
menyayangi..

walaupun..

sudah tntu adew cacat
celanya..

namun aku bersyukur..

biarlah mnjadi sebuah
rahsia kelurga..

ditambah lagi dengan
kehadiran rakan-rakan..

yg sgt mngambil berat
ttgku..

baik lelaki atau
perempuan..

mmbuatkan idupku lbh
bermakna..

diserikan lg dengan
kehadiran seorang yg sgt menyayangi dan menghargaiku..

aku rse sgguh
terharu..

dan dihargai..

tidak pernah aku merasai perasaan sebegini......

terasa sgguh bahagia bl bersamenya......

hanye tuhan yg tahu......

betapa dlamnya aku menyayangi dia......

harap dia pon
brperasaan begitu trhadapku..

moga2 hubungan kami berkekalan bahagia hgga ke akhir hayatku..


aku tidak sggup
kehilangan dia..

ibu bapaku..

adik-adikku..

kawan-kawanku..

biarpun berjauhan..

aku tetap akan mengingati..

dan menyayangi kalian
semua..

tulus ikhlas dari ati
sanubari ini..

sesungguhnya ssh
utkku luahkn perasaan sygku terhadap kalian semua..

mungkin krana sifat
malu ku..

ataupun terbit drpd
KEEGOANku sndri..

aku di sini......

menyusun sepuluh jari......

memohon maaf......

di atas segala kesalahanku......

baik sedar, ataupun tidak......

sesungguhnya aku hnye manusia biasa......

yg hina dan tidak lari dr mlakukan kesalahn..

sebelum terlambat..

inginku..

mengucapkan..

AKU SANGAT SAYANG
KALIAN..

SEPERTI NYAWAKU sendiri......

Moga tuhan menempatkan kalian semua......

Di kalangan org2 yg diberkatinya......

Dan di kalangan penghuni SYURGA......

insyaALLAH.. ....

0 comments: